Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s.
- Nacházíte se zde:
- Zákazníci
- Potřebuji zařídít
- Nahlášení stavu vodoměru
Důležité kontakty
Zákaznické středisko Kroměříž
telefon: 573 517 500, 501, 456
Zákaznické středisko Holešov
telefon: 573 502 834
Centrální dispečink
telefon : 573 331 271, mobil: 607 993 244
Ústředna sídla společnosti
telefon: 573 517 111
ID datové schránky
uk9gx2j
Anketa
Pijete vodu z vodovodu?
Ano, výhradně
33,8%
Občas
34,2%
Ne
32%
Celkem hlasů: 1548016
Nahlášení stavu vodoměru
Nahlášení stavu vodoměru může učinit každý majitel nemovitosti a to z následujících důvodů:
- Nepřítomnost odběratele při pravidelném odečtu
- Při změně odběratele (s písemným protokolem – Hlášení o změně odběratele)
- Při změně ceny vody (zpravila k 31. 12. daného roku)
Nahlášení stavu vodoměru odběratelem je však možné pouze jedenkrát v řadě (pouze v případě, že předchozí odečet byl proveden osobně zaměstnanci naší společnosti) a to telefonicky (tel.: 573 517 116
Mobil: 724 104 441) nebo na email odecty@vak-km.cz (případně písemně na adresu sídla společnosti nebo osobně na zákaznickém centru) a vždy s přiložením čitelné fotografie s viditelným stavem na měřidle, výrobním číslem a viditelnou plombou na šroubní! Pouze takto doložený samoodečet spolu s adresou odběrného místa a evidenčním číslem odběru bude možné ze strany společnosti akceptovat a dále na jeho základě provést vyúčtování.
V případě nepřítomnosti odběratele při pravidelném odečtu, bude odběratel vyzván k umožnění přístupu k vodoměru, případně k doložení stavu měřidla s fotodokumentací.
Upozorňujeme odběratele, že dle § 17, odst. 2, zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích v platném znění je odběratel povinen umožnit provozovateli přístup k vodoměru a taktéž jej chránit před poškozením. Dále dle § 9, odst. 6, výše uvedeného zákona je provozovatel oprávněn přerušit dodávku vody, neumožní-li mu odběratel přístup k vodoměru. Opětovné otevření přívodu vody je zpoplatněno dle ceníku společnosti.
Samoodečet formou přiložené čitelné fotodokumentace považujeme jako adekvátní náhradu za přímý odečet zaměstnancem naší společnosti v případě, že odběratel nebude moci vodoměr zpřístupnit v době pravidelného odečtu (upozorňujeme, že pouze jednou v řadě). Cílem společnosti je provádět vyúčtování odběratelům dle skutečných spotřeb a předcházet tím nesrovnalostem ve fakturaci nebo případným poruchám či únikům pitné vody.
Děkujeme za pochopení
Kontakt pro případné dotazy k odečtům:
email: odecty@vak-km.cz
Tel.: 573 517 116
Mobil: 724 104 441