Důležité kontakty

Zákaznické středisko Kroměříž

telefon: 573 517 500, 501, 456

Zákaznické středisko Holešov

telefon: 573 502 834

Centrální dispečink

telefon : 573 331 271, mobil: 607 993 244

Ústředna sídla společnosti

telefon: 573 517 111

ID datové schránky

uk9gx2j

Anketa

Pijete vodu z vodovodu?

Ano, výhradně
33,8%

Občas
34,2%

Ne
32%

Celkem hlasů: 1547316

Zálohy a elektronická fakturace

Buďte na fakturu připraveni

Vážení odběratelé,
společnost Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. Vám nabízí možnost placení záloh na vodné a stočné a to prostřednictvím trvalého příkazu z Vašeho účtu či prostřednictvím SIPO. Na základě zřízení si těchto plateb, si měsíčně bude zasílat Vámi zvolenou částku, která bude při fakturaci započtena na úhradu faktury. Výhodou měsíčních záloh je, že se platba rozdělí na pravidelné menší částky a platba za fakturu tak nezatíží nárazově Váš rozpočet.

Přeplatek ve výši do 100 Kč je ponechán na úhradu spotřeby v dalším fakturačním období.

Máte-li i Vy zájem o tento způsob úhrady, vyplňte prosím níže uvedenou Přílohu ke smlouvě, s uvedením Vašeho odběrného místa (adresa nemovitosti), ke kterému se budou zálohy vztahovat, způsobu úhrady záloh – číslo běžného účtu, popř. číslo SIPA, výši měsíční zálohy a účet na který se budou případné přeplatky ze záloh posílat. Takto vyplněný a podepsaný formulář doručte na adresu naší společnosti:

  • poštou na adresu: Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s., Kojetínská 3666/64, 767 01 Kroměříž
  • emailem na informace@vak-km.cz
  • osobně na zákaznické centrum v Kroměříži

Více informací Vám poskytneme na zákaznickém centru v Kroměříži - tel.: 573 517 456, 500, 501, email: informace@vak-km.cz.

 

  Žádost o zřízení záloh a elektronické fakturace

 

Elektronická fakturace

Vážení odběratelé,
společnost Vodovody a kanalizace Kroměříž, a. s. v rámci zkvalitňování svých služeb Vám nabízí možnost zasílání daňových dokladů e-mailem, a to ve formátu PDF, jak umožňuje zákon č. 235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Doklady budou opatřeny zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu.

Elektronická fakturace se postará o doručení daňového dokladu – faktury nejrychlejší možnou formou (v řádu minut) po jeho vzniku do Vaší e-mailové schránky, a tím zajistí velice rychlou informaci o jeho vystavení i v případě, že se přestěhujete a běžná poštovní adresa je již pro doručení papírové faktury neaktuální. Šetří i Váš čas a poskytuje celou dobu splatnosti k zajištění provedení úhrady faktury.

Při větším rozšíření může nemalou měrou šetřit životní prostředí i náklady, protože na straně společnosti odpadá nutnost tisku faktury, balení do obálek a frankování dle aktuálních sazeb poskytovatele poštovních služeb. V neposlední řadě odstraňuje existující problémy s doručováním faktur v papírové formě.

Vaším souhlasem s elektronickou fakturací se zapojíte do společného úsilí chránit životní prostředí a šetřit finanční prostředky.

Při výběru této formy komunikace Vám již nebudou zasílány daňové doklady v tištěné podobě. Pro zobrazení elektronického podpisu je nutná instalace ADOBE READER, od verze č. 7. Nejnovější verzi pro prohlížení si můžete bezplatně stáhnout na adrese: http://www.adobe.com, ikona GetADOBE READER.


Jaké hlavní výhody přináší elektronická fakturace:

  •          Nedochází k prodlení mezi zpracováním dokladů a jejich doručení poštou
  •          Zaslání faktury ve formátu PDF přímo do Vámi zvoleného e-mailu
  •          Okamžitá dohledatelnost daňových dokladů na Vaší straně
  •          Úspora času ve skenování tištěných faktur a snadná manipulace s doklad.
  •          Šetrnost k životnímu prostředí a úspora nákladů na archivaci.
  •         Moderní forma komunikace, přehlednost a rychlost

Máte–li i Vy zájem o zřízení si elektronické fakturace, vyplňte prosím níže přiložený formulář Příloha ke smlouvě, kde je možné na jednom formuláři si ji zřídit společně se zálohami. 

Více informací Vám poskytneme na zákaznickém centru v Kroměříži - tel.: 573 517 456, 500, 501   email: informace@vak-km.cz.

 

  Žádost o zřízení záloh a elektronické fakturace

 

Nastavení cookies

Zde můžete nastavit používání souborů cookies podle vlastních preferencí.

Technické cookies

jsou nezbytné pro správné fungování webu. Technické cookies musí být vždy aktivní (nelze je individuálně deaktivovat), proto se pro jejich využívání souhlas neuděluje.

Analytické cookies

nám umožňují porozumět jak web využíváte, abychom jej mohli zlepšovat. Analytické cookies umožňují měření výkonu webu (počtu návštěv a zdrojů návštěvnosti). Takto získaná data zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů ukazujících na konkrétního uživatele.

Personalizované cookies

ukládají informace o Vašem osobním nastavení webu. Personalizované cookies potřebujeme k tomu, abychom přizpůsobili web a jeho chování co nejvíce Vašim potřebám a zájmům.

Reklamní cookies

nastavují prostřednictvím tohoto webu naši reklamní partneři. Reklamní cookies nám umožňují zobrazovat takový obsah, který bude zajímavý a užitečný právě pro Vás.

Používáme soubory cookies

Soubory cookies využíváme k analýze návštěvnosti, zapamatování preferencí a zlepšování použitelnosti webu. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Nastavení Souhlasím

Souhlas můžete také odmítnout.