Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s.
- Nacházíte se zde:
- Aktuality
- Zálohy a elektronická fakturace
Důležité kontakty
Zákaznické středisko Kroměříž
telefon: 573 517 500, 501, 456
Zákaznické středisko Holešov
telefon: 573 502 834
Centrální dispečink
telefon : 573 331 271, mobil: 607 993 244
Ústředna sídla společnosti
telefon: 573 517 111
ID datové schránky
uk9gx2j
Anketa
Zálohy a elektronická fakturace
Buďte na fakturu připraveni
Vážení odběratelé,
společnost Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s. Vám nabízí možnost placení záloh na vodné a stočné a to prostřednictvím trvalého příkazu z Vašeho účtu či prostřednictvím SIPO. Na základě zřízení si těchto plateb, si měsíčně bude zasílat Vámi zvolenou částku, která bude při fakturaci započtena na úhradu faktury. Výhodou měsíčních záloh je, že se platba rozdělí na pravidelné menší částky a platba za fakturu tak nezatíží nárazově Váš rozpočet.
Přeplatek ve výši do 100 Kč je ponechán na úhradu spotřeby v dalším fakturačním období.
Máte-li i Vy zájem o tento způsob úhrady, vyplňte prosím níže uvedenou Přílohu ke smlouvě, s uvedením Vašeho odběrného místa (adresa nemovitosti), ke kterému se budou zálohy vztahovat, způsobu úhrady záloh – číslo běžného účtu, popř. číslo SIPA, výši měsíční zálohy a účet na který se budou případné přeplatky ze záloh posílat. Takto vyplněný a podepsaný formulář doručte na adresu naší společnosti:
- poštou na adresu: Vodovody a kanalizace Kroměříž, a.s., Kojetínská 3666/64, 767 01 Kroměříž
- emailem na informace@vak-km.cz
- osobně na zákaznické centrum v Kroměříži
Více informací Vám poskytneme na zákaznickém centru v Kroměříži - tel.: 573 517 456, 500, 501, email: informace@vak-km.cz.
Žádost o zřízení záloh a elektronické fakturace
Elektronická fakturace
Vážení odběratelé,
společnost Vodovody a kanalizace Kroměříž, a. s. v rámci zkvalitňování svých služeb Vám nabízí možnost zasílání daňových dokladů e-mailem, a to ve formátu PDF, jak umožňuje zákon č. 235/2004 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Doklady budou opatřeny zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu.
Elektronická fakturace se postará o doručení daňového dokladu – faktury nejrychlejší možnou formou (v řádu minut) po jeho vzniku do Vaší e-mailové schránky, a tím zajistí velice rychlou informaci o jeho vystavení i v případě, že se přestěhujete a běžná poštovní adresa je již pro doručení papírové faktury neaktuální. Šetří i Váš čas a poskytuje celou dobu splatnosti k zajištění provedení úhrady faktury.
Při větším rozšíření může nemalou měrou šetřit životní prostředí i náklady, protože na straně společnosti odpadá nutnost tisku faktury, balení do obálek a frankování dle aktuálních sazeb poskytovatele poštovních služeb. V neposlední řadě odstraňuje existující problémy s doručováním faktur v papírové formě.
Vaším souhlasem s elektronickou fakturací se zapojíte do společného úsilí chránit životní prostředí a šetřit finanční prostředky.
Při výběru této formy komunikace Vám již nebudou zasílány daňové doklady v tištěné podobě. Pro zobrazení elektronického podpisu je nutná instalace ADOBE READER, od verze č. 7. Nejnovější verzi pro prohlížení si můžete bezplatně stáhnout na adrese: http://www.adobe.com, ikona GetADOBE READER.
Jaké hlavní výhody přináší elektronická fakturace:
- Nedochází k prodlení mezi zpracováním dokladů a jejich doručení poštou
- Zaslání faktury ve formátu PDF přímo do Vámi zvoleného e-mailu
- Okamžitá dohledatelnost daňových dokladů na Vaší straně
- Úspora času ve skenování tištěných faktur a snadná manipulace s doklad.
- Šetrnost k životnímu prostředí a úspora nákladů na archivaci.
- Moderní forma komunikace, přehlednost a rychlost
Máte–li i Vy zájem o zřízení si elektronické fakturace, vyplňte prosím níže přiložený formulář Příloha ke smlouvě, kde je možné na jednom formuláři si ji zřídit společně se zálohami.
Více informací Vám poskytneme na zákaznickém centru v Kroměříži - tel.: 573 517 456, 500, 501 email: informace@vak-km.cz.
Žádost o zřízení záloh a elektronické fakturace